تور یک روزه سیبان دره

برای تور یک روزه سیبان دره شما با گذر از رودخانه هزار بند به روستای سیبان دره می رسید در تور یک روزه سیبان دره شما می توانید برای خود اجاق بر پا کنید.

در تور یک روزه سیبان دره چه تجهیزاتی همراه داشته باشید

 

تور یک روزه سیبان دره از جمله تورهایی است که علاقمندان به خود را دارد. سفری کوتاه به این منطقه خوش آب و هوای استان البرز برای علاقمندان آن می تواند یک خاطره فراموش نشدنی باشد. در این مقاله شما را با مناطق گردشی این منطقه بیشتر آشنا خواهیم نمود.

منطقه سیبان دره

برای گردش و تفریح همیشه لازم نیست که مناطق دور و یا کشورهای دیگر سفر کنید کشور ایران نیز با دارا بودن مناطق بکر و زیبا از جمله کشورهایی است که گردشگران بسیاری هر ساله از آن دیدن می کنند. اما این که ما ایرانی باشیم و مناطق زیبای ایران را نشناسیم خود حرف دیگری است.

یکی از زیباترین استان های ایران که در آن مناطق دیدنی بسیار وجود دارد استان البرز است.  در بسیاری از شهرستان های این استان شما می توانید مکان هایی را بیابید که  طرفداران طبیعت گردی به آن علاقه فراوانی دارند.

سیبان دره یکی از زیباترین و بکرترین روستاهای شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز است. بسیاری از آژانس های گردشی با برگزاری تورهای سیبان دره در صدد شناساندن این منطقه به گردشگران هستند.  تور یک روزه سیبان دره نیز شما را در یک روز تعطیل میهمان این منطقه از کرج می نماید.

تصویر۱

تور یک روزه سیبان دره

این روستای خوش آب و هوا در ارتفاع ۱۸۰۰ متر از سطح دریا با دارا بودن رودخانه ای زیبا و پر آب شما را به سوی خود می کشاند و در زیبایی خود عرق می نماید. شما برای شرکت در این تور می توانید در تور سیبان دره از کرج  ثبت نام  و یک روز خود ر ادر طبیعت شگفت انگیز این منطقه بگذرانید.

رودخانه این روستا به نام هزار بند از بخش شمالی شهرستان ساوجبلاغ سرچشمه گرفته و با آبیاری تمام زمین های کردان، ورده، سنج، دروان  در انتها به جنوب استان البرز می ریزد. تور یک روزه سیبان دره  با عبور از چند روستا به سیبان دره می رسد و شما را مهمان مردم مهمان نواز و مهربان این روستا می کند.

تصویر۲

آمادگی برای گذراندن یک روز عالی در خنک ترین رودخانه

برای شرکت در تور یک روزه سیبان دره لازم است که بدانید در این منطقه با چه چیزی مواجه می شوید و خود را کاملا آماده کنید تا در تور یکروزه سیبان دره غافلگیر نشوید.

این سفر بیشتر مناسب افرادی است  که راه پیمایی در آب را دوست داشته باشند و به آب بازی در خنک ترین آب ها عادت داشته باشند. در غیر این صورت  حتما زود خسته می شوید و از سفر به این منطقه لذت واقعی را نخواهید برد.

برای این که شما زود از این سفر خسته و دل زده نشوید لازم است که تجهیزات مناسب سفر را حتما همراه خود داشته باشید. و از قبل خود را برای راه پیمایی لذت بخش و مفرح در آب های خروشان رودخانه هزار بند آماده کرده باشید.

تص.یر۳

تجهیزات مناسب برای تور یک روزه سیبان دره

همیشه سعی نمایید که برای هر سفر تجهیزات لازم آن را همراه داشته باشید. تور یک روزه سیبان دره به علت گذر از رودخانه لازم است که لباس مناسب و صندل را حتما همراه خود داشته باشید. بعد از گذر از رودخانه به علت سردی آب نیز ممکن است که دچار سرما و افت فشار شوید. بنابر این لازم است که خوراکی های مقوی و تنقلات در کوله همراه بردارید.

کرم ضد آفتاب، عینک، کلاه، جوراب اضافه، زیر انداز، کفش راحت، آب، خوراکی  و لوازم شخصی از مهم ترین لوازمی است که برای تور یک روزه سیبان دره باید حتما همراه داشته باشید.

برای شرکت در این تور می توانید از میلی تور مجری و برگزار کننده تورهای گردشی و یک روزه استفاده نمایید.  این تور از صبح زود به سمت سیبان دره آغاز می شود  و شما می توانید در این سفر در هوای پاک این روستا قدم بزنید وبا بر پا نمودن اجاق برای خود چای و نیمرو و یا جوجه کباب  طبخ کنید.

برای مشاهده قیمت تور سیبان دره می توانید به سایت میلی تور مراجعه و نسبت به  نحوه ثبت نام  خود در این تور  اطلاع کسب نمایید.

دیدگاه‌ها (۰)

*
*