دمنوش لاغری آریانا ، رویای تان را به حقیقت می پیوندد

خواص و ترکیبات دمنوش لاغری دکتر بیز

 

کمپانی بزرگ دکتر بیز یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه انواع دمنوش ها می باشد به طوری که دمنوش لاغری دکتر بیز محصولی سلامت محور بوده که با رعایت اصول بهداشتی تولید شده است. از آنجایی که امروزه بسیاری از افراد به دنبال تناسب وزن و لاغری، با استفاده از دمنوش های لاغری هستند مشاهده می شود برندهای مختلفی از این دمنوش ها در بازار موجود است. اما باید بدانید توجه به کیفیت و استانداردهای دمنوش لاغری در هنگام خرید محصول بسیار مهم و حیاتی می باشد زیرا در صورت استاندارد نبودن محصول شما نه تنها به نتیجه دلخواه خود نمی ‌رسید بلکه ممکن است نتیجه عکس هم بگیرید. حال برای اطلاع از خواص منحصر به فرد دمنوش دکتر بیز بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

دمنوش لاغری دکتر بیز

داشتن وزن ایده آل و تناسب اندام امری است که بسیاری از افراد به خصوص خانم ها در دنیای امروزه به دنبال آن هستند. با این وجود بسیاری از افراد با استفاده از روش ‌های همچون عمل های جراحی یا استفاده از داروهای شیمیایی به دنبال لاغری بوده که نه تنها نتیجه نگرفتند بلکه در بعضی موارد عارضه هایی نیز به همراه داشته است. اما در اینجا ما به شما دمنوش دکتر بیز را پیشنهاد می کنیم که محصول کاملا طبیعی و گیاهی بوده و به شما کمک می کند تا در سریعترین زمان ممکن به وزن ایده آل خود برسید. جالب است بدانید شما با استفاده از دمنوش دکتر بیز در کنار ورزش کردن و رعایت یک رژیم غذایی درست می توانید یک نیروی تحریک کننده برای سوزاندن چربی ها را وارد بدن کرده که این امر کمک می کند تا سریع تر به نتیجه دلخواه خود برسید. اما توجه داشته باشید اگر تنها بخواهید از دمنوش های لاغری استفاده کرده ولی غذاهای چرب و چیلی را کنار نگذارید به هیچ عنوان به خواسته خود نخواهد رسید.

تصویر ۱

ترکیبات دمنوش لاغری دکتر بیز

در خصوص مواد تشکیل دهنده دمنوش لاغری دکتر بیز باید بدانید این دمنوش از گیاهان کاملا طبیعی بوده که در روند کاهش وزن تاثیر زیادی دارد. به طوری که این محصول از مقداری کافئین و ترکیب چند گیاه تولید شده با این حال با خوردن آن می توان کمبود مواد، ویتامین، پروتئین و کربوهیدرات را جبران کرده به طوری که بسیاری از کارشناسان شباهت ترکیبات دمنوش گیاهی دکتر بیز را به انسولین می دانند و به همین جهت این چای خواص ضد دیابتی نیز دارد. افراد می توانند دمنوش لاغری دکتر بیز را به‌ عنوان جایگزینی بسیار مناسب چای سیاه یا آبمیوه قرار داده و علیرغم بهره‌ مندی از خواص آن، از طعم بی نظیر نیز لذت ببرند.

 

رعایت نکات موثر جهت رفع چاقی همراه با استفاده مداوم از دمنوش لاغری آریانا

  • مصرف خوراک گیاهی دارای ترکیبات کربوهیدرات ها و پروتئین ها  مانند: عدس، لوبیا، نخود، ماش و …

–        مصرف سبزیجات تازه و میوه ها  در طول روز به مقدار مناسب و کافی. سبزیجات از قبیل گل کلم، هویج، کرفس، اسفناج، شلغم، جعفری، پیاز و میوه ها از قبیل هندوانه، توت فرنگی، سیب و گریب فروت

–        تهیه و مصرف غذای های آب پز یا بخار پز شده و پرهیز از غذای های (در روغن) سرخ شده و فست فود ها از قبیل پیتزا و…

–        استفاده حداقل از روغن های با چربی اشباع نشده و استفاده از  روغن کنجد، روغن زیتون، روغن جوانه گندم، روغن آفتاب گردان و روغن دانه ذرت به مقدار خیلی کم

–        اجتناب از مصرف کیک و شیرینی های خامه ای، شکلات، آبنبات و خوراک حاوی مواد قندی مانند مربا، حلوا و…

–        عدم مصرف مشروبات الکلی

–        عدم مصرف اغذیه آلرژی زا و جویدن آدامس

–        انجام فعالیت های ورزشی سبک روزانه مانند دویدن، دویدن در جا، پیاده روی تند، شنا و دوچرخه سواری

نکاتی در مورد استفاده از این محصول

یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در استفاده از دمنوش لاغری آریانا، خرید این دمنوش از فروشگاه معتبر همچون فروشگاه دمنوش لاغری است . پس از اتمام دوره مصرف دمنوش لاغری آریانا می بایست انجام فعالیت های ورزشی و تحرکات بدنی  به طور پیوسته ادامه یابد تا فرد هر چه رشته بود پنبه نشود و به روز های تاریکی که پشت سر گذاشته است بازنگردد . آنچه که باید در مورد این دمنوش گیاهی بدانیم این است که کارایی از این قبیل دمنوش گیاهی با انجام فعالیت های ورزشی مداوم و پرهیز های غذایی میسر می شود چرا که دمنوش ها عامل اصلی رفع اضافه نمی باشند و تنها نوعی محرک قوی برای کاهش وزن می باشد. در صورت استفاده منظم و مداوم از این دمنوش گیاهی همراه با انجام فعالیت های سبک ورزشی در طی یک ماه بین ۳ الی ۵ کیلو کاهش وزن خواهید داشت.

نحوه و مقدار مصرف

مصرف دمنوش لاغری آریانا نیم ساعت قبل از خوردن هر وعده غذایی باعث کاهش اشتهای فرد مصرف کننده و یک ساعت بعد از خوردن غذا موجب چربی سوزی در فرد می شود. برای نتیجه گیری مطلوب و اثر بخشی دلخواه روزانه ۳ بار و هر بار یک عدد تی بگ  از دمنوش لاغری  آریانا را به همراه ۲۵۰ سی سی آب در داخل قوری ریخته و اجازه دهید تا دمنوش به مدت ۱۰ دقیقه با حرارت کم بجوشد سپس بگذارید به مدت ۳ الی ۵ دقیقه تا دم بکشد. همچنین می توانید مقدار اندکی از دمنوش را در همان مقدار آب جوش در یک لیوان در بسته محکم ریخته و ۳۰ دقیقه به آن زمان دهید تا استراحت کند و به طور کامل دم بکشد. در صورت تمایل نیز می توانید یک قاشق چای خوری عسل طبیعی به آن اضافه کنید. بهتر است که نصف مقداری از دمنوش را که دم کرده اید ۳۰ دقیقه قبل از وعده ی غذایی و نصف دیگر آن را ۳۰ دقیقه بعد از وعده غذایی میل نمایید. در صورت افزایش سلول های چربی می بایست مقدار مصرفی دمنوش و به همان ترتیب مقدار آب را افزایش دهید.

حتما دمنوش را به صورت گرم میل کنید.

موارد منع استفاده از این محصول

قبل از خرید هر دمنوش یا محصول گیاهی و یا شیمیایی  لازم است در خصوص موارد منع مصرف آن محصول اطلاعات مفید و مختصری داشته باشیم تا نسبت به استفاده آن محصول دچار مشکل نشویم :

-عدم مصرف همزمان این دمنوش با دارو های ضد انعقاد از جمله آسپیرین و وارفاین که موجب کاهش کارایی این دمنوش می گردد.

– عدم مصرف از این دمنوش در دوران شیردهی و بارداری.

– منع مصرف از این دمنوش در صورت استعمال دارویی خاص یا مبتلا بودن به بیماری ( در صورت اصرار به استفاده از این محصول مشورت با پزشک توصیه می گردد.)

– عدم استفاده بیش از حد دمنوش ها چرا که این دمنوش ها به جهت چربی سوزی مورد مصرف قرار می گیرند و در صورت استفاده بیش از حد چربی های مورد نیاز بدن فرد از بین می رود که بعد ها باعث بروز مشکلاتی متعددی در فرد می گردد.

 

خواص دمنوش لاغری دکتر بیز

با توجه به آنچه در خصوص ترکیبات و افزودنی های دمنوش لاغری دکتر بیز گفته شد لازم است بدانید این محصول خواص منحصر به فردی داشته به طوری که یکی از مهمترین خواص آن افزایش میزان اوره و حرکات روده است که منجر به رفع سوء هاضمه و رفلاکس معده می شود. همچنین این محصول خاصیت ضد نفخ بالایی داشته و می توان از آن برای رفع یبوست استفاده کرد. از دیگر خواص آن می ‌توان به کاهش کلسترول اشاره کرد به طوری که این دمنوش دارای خواص آنتی اکسیدانی بالایی است و به محافظت قلب و عروق در مقابل بیماری ها و آسیب ها کمک می کند.

افرادی که اختلالات کلیویی دارند و از بیماری‌ هایی چون دیابت رنج می‌ برند نیز می ‌توانند با استفاده از این دمنوش دکتر بیز به راحتی مشکل خود را برطرف کنند. این نوشیدنی همچنین یک نوشیدنی بی نظیر برای فصل تابستان بوده زیرا برطرف کننده عطش است و همچنین می توان آن را یک نوشیدنی ورزشی نامید که افراد می ‌توانند بعد از تحرک زیاد آن را استفاده کرده و کل بدن را به یکباره خنک کنند. از آنجایی که افسردگی نیز یک بیماری شایع در قرن حاضر می باشد طبیعتا افراد زیادی به دنبال خرید دمنوش لاغری دکتر بیز هستند زیرا جالب است بدانید این محصول با ویتامین ها و مواد معدنی همچون فلاونوئیدهایی که دارد خاصیت ضد افسردگی داشته و به استراحت دستگاه عصبی کمک می کند. از طرفی باید بدانید این چای موجب کاهش التهاب مفاصل و انقباض عضلانی ماهیچه شده و می تواند دردهای مفاصل که به دلیل آرتروز، روماتیسم و غیره روی می دهد را کاهش دهد.

تصویر ۳

لاغری با دمنوش بیز

علاوه بر آنچه بیان شد یکی دیگر از مهمترین خواص دمنوش لاغری دکتر بیز، لاغری و رسیدن به وزن دلخواه خود است. به طوری که بیشتر افراد هنگامی اقدام به خرید دمنوش دکتر بیز می کنند که قصد لاغری و کاهش وزن داشته باشند. توجه داشته باشید این محصول که دارای مجوز رسمی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت است به گونه ای بوده که شما نیاز به رژیم های غذایی سخت و ورزش سنگین ندارید و تنها با رعایت اصول یک رژیم غذایی سبک و انجام ورزش های چون پیاده روی در کنار استفاده از دمنوش لاغری دکتر بیز می توانید به وزن دلخواه خود برسید. با استفاده از این دمنوش شما اشتهای کاذب خود را از دست خواهید داد که این امر منجر به کاهش وزن تدریجی می شود و همچنین باید بدانید لاغری با دمنوش دکتر بیز بدون بازگشت است و از طرفی مصرف این دمنوش هیچ گونه عوارضی ندارد زیرا همانطور که گفته شد مواد اولیه به کار رفته در آن کاملا طبیعی و ارگانیک می باشد.

تصویر ۴

تاثیرگذاری این دمنوش

اثرگذاری دمنوش لاغری دکتر بیز برای کاهش وزن و لاغری به گونه ای بوده که شما هنگامی که شما یک ساعت قبل از هر وعده غذایی این دمنوش را مصرف می ‌کنید، ترکیبات موجود در آن موجب کاهش میزان جذب قند در سیستم گوارشی شده و این امر موجب می‌ شود تا مقدار کمتری از انرژی غذاهای مصرفی وارد بدن شود. در نهایت این عملکردها سبب حفظ سلامت و شادابی بدن و پوست شده و لاغری و کاهش وزن را برای شما به همراه دارد.

تصویر ۵

نحوه و مقدار مصرف این دمنوش

در خصوص نحوه و مقدار مصرف دمنوش لاغری دکتر بیز باید توجه داشته باشید که این محصول اگرچه یک محصول کاملا طبیعی و گیاهی است اما مصرف بیش از اندازه آن به دلیل کافئینی که دارد منجر می شود به مقدار زیادی آب بدن شما دفع شده و این امر ممکن است منجر به اختلال خواب، تپش قلب یا یبوست شود. به همین دلیل باید توجه داشته باشید برای تاثیرگذاری هرچه بهتر ه این دمنوش باید روزانه ۳ بار و هر بار یک تی بگ از دمنوش گیاهی دکتر بیز را داخل یک لیوان آب جوش گذشته و بگذارید دم بکشد. پس از ۳ تا ۵ دقیقه دمنوش دم کشیده و باید آن را حتما به صورت گرم میل کنید. بهترین زمان برای استفاده از دمنوش دکتر بیز برای کسانی که قصد لاغری و کاهش وزن را دارند یک ساعت قبل از هر وعده غذایی می باشد که تاثیرگذاری دمنوش بهتر است.

تصویر ۶

 منع استفاده از دمنوش دکتر بیز

علیرغم آنچه در خصوص خواص بی نظیر و منحصر به فرد دمنوش لاغری دکتر بیز گفته شد اما لازم است بدانید مصرف این دمنوش مانند بسیاری از مواد طبیعی و گیاهی دیگر ممانعت هایی داشته و افرادی باید از استفاده آن پرهیز کنند. به طوری که لازم است بدانید افرادی که دارای بیماری خاصی هستند بهتر است قبل از استفاده از این دمنوش حتما با پزشک خود مشورت کنند. همچنین مصرف این دمنوش منجر به کاهش کارایی آسپرین و دیگر داروهای ضد انعقاد شده از این رو افرادی که از این داروها استفاده می کنند نباید اقدام به خوردن دمنوش لاغری دکتر بیز کنند. مادران باردار و شیرده نیز نه ‌تنها از دمنوش لاغری دکتر بیز بلکه از هیچ گونه دمنوش لاغری نمی تواند استفاده کنند و همچنین افرادی که فشار خون پایینی دارند نیز بهتر است با تجویز پزشک این دمنوش را مصرف کنند زیرا ترکیبات موجود در این دمنوش منجر به پایین آمدن فشار خون می ‌شود.

تصویر ۷

خرید دمنوش دکتر بیز

حال با توجه به آنچه گفته شد و در خصوص خواص بی نظیر دمنوش لاغری دکتر بیز اطلاع پیدا کردید اگر قصد خرید این محصول را داشتید لازم است بدانید که در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی متعددی اقدام به فروش دمنوش لاغری دکتر بیز نموده اند. برای اینکه بتوانید محصول اورجینال و کاملا طبیعی را خریداری کنید حتما باید به سایت های معتبر مراجعه کرده و این محصولات را که به صورت تی بگ ارائه می شود، خریداری نمایید. امکان خرید عمده و خرده این دمنوش برای تمامی هموطنان در سراسر کشور موجود است به طوری که دیگر نیاز نیست شما برای تهیه دمنوش لاغری دکتر بیز به فروشگاه‌ های سنتی بروید بلکه می توانید تنها با وارد شدن به سایت معتبر محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین لازم است بدانید مشاوران به صورت ۲۴ ساعته در این فروشگاه ها آماده ارائه خدمت بوده که در خصوص اثرگذاری این دمنوش و همچنین نحوه مصرف آن می توانید با این مشاوران در ارتباط باشید و حتی اگر منع مصرفی برای شما وجود داشت مشکل را با این مشاوران در میان بگذارید.

تصویر ۸

قیمت این دمنوش چقدر است؟

در هنگام خرید دمنوش دکتر بیز یکی از مهمترین سوالاتی که برای مشتریان پیش می آید قیمت دمنوش لاغری دکتر بیز می باشد. توجه داشته باشید با وجود تاثیرگذاری منحصر به فرد این محصول قیمت آن بسیار به صرفه است به طوری مشتریان عزیزی که تا کنون این محصول را خریداری کردند از قیمت و تاثیرگذاری آن رضایت کامل دارند و شما هم تنها با یک بار استفاده از این دمنوش از کیفیت عالی اطلاع پیدا خواهید کرد. با این حال توجه داشته باشید که با وجود حذف واسطه ها و از میان برداشتن دلالان در خرید و فروش اینترنتی هنگامی که شما دمنوش دکتر بیز را از طریق سایت های معتبر آنلاین سفارش می‌ دهید، محصول با قیمت اصلی و کاملا به صرفه ای به دست شما می رسد.

 

دمنوش لاغری آریانا ، رویای تان را به حقیقت می پیوندد

دمنوش لاغری آریانا یکی از با کیفیت ترین برند ها از ردیف محصولات تولید شده تحت عنوان دمنوش های لاغری موجود در بازار و شبکه های اینترنتی می باشد که خرید این دمنوش به طور قطع نتیجه دلخواه تان را برای شما به ارمغان خواهد آورد. با خرید دمنوش لاغری آریانا بهترین انتخاب را برای رفع چاقی در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت را خواهید کرد. در ادامه این مطلب در مورد چگونگی اثر معجزه آسای این دمنوش گیاهی بر لاغری و قیمت باور نکردنی این دمنوش خواهید خواند.

اصلا چرا چاق می شویم ؟

چاقی حالت و وضیعتی پزشکی است که در آن بافت چربی بیش از حد مورد نیاز طبیعی در بدن فرد چاق انباشته شده است. انباشته شدن بیش از حد بافت چربی موجب پسرفت شاخص‌های سلامتی بدن از قبیل کاهش میانگین طول عمر ویا کاهش کیفیت زندگی گردد. چاقی به دلیل ذخیره چربی اضافی در سلول های بافت چربی که دلایل معمول آن خوردن بیش از حد و یا کاهش فعالیت های فیزیکی و بدنی می باشد که موجب افزایش وزن، چاقی، اضافه وزن و بالا رفتن وزن بدن نسبت به طول قد می شود. چاقی می تواند دلایل زیادی از جمله خواب ناکافی و بی موقع، استرس، دارو های ضد افسردگی، استروئید ها، کم کاری تیروئید و… باشد.

چرا دمنوش لاغری آریانا ؟

امروزه در جامعه کنونی افراد به دلایل مختلفی از قبیل عدم پرهیز های غذایی، مصرف بیش از حد فست فود ها و اغذیه پر چرب و سرخ شده، نبود پیاده روی های نفس گیر و تحرکات عرق ریز، عدم فعالیت ها و تحرکات ورزشی به دلیل کمبود وقت، کم تحرکی به دلیل کار در خانه، شرایط و موقعیت مکانی با مشکل چاقی و اضافه وزن رو به رو می شوند که تبدیل به کابوس آن ها می شود و رویای پوشیدن لباس دلخواه شان را به دلشان می گذارد. لازم به ذکر است که بدانید سی درصد افراد جهان از اضافه وزن و چاقی رنج می برند و تنها این افراد معضل چاقی برایشان قابل درک است و اغلب این افراد به دنبال راحت ترین و سریع ترین برای کاهش وزن خود هستند که بهترین گزینه برای آن ها می تواند دمنوش لاغری آریانا باشد که محصولی کاملا گیاهی و ارگانیک است. اثر این دمنوش گیاهی به صورت تدریجی بوده و به دلیل استفاده مداوم از آب هنگام مصرف این دمنوش مانع از افتادگی پوست صورت و بدن می شود. این محصول اشتهای کاذب را تا حد باور نکردنی کاهش می دهد و در میان تمام اقداماتی که برای رفع چاقی صورت می گیرد دمنوش لاغری آریانا که به صورت کاملا ارگانیک و زیر نظر متخصصین تغذیه تولید شده است می تواند بهترین گزینه و یکی از موثرترین و به صرفه ترین روش هایی  باشد که پیش روی شماست.

اثرات شگفت انگیز این دمنوش

دمنوش آریانا محتوی گیاهان دارویی مفید بوده و در شرایط و محیطی کاملا ارگانیک و بهداشتی به عمل رسیده است. این دمنوش نتیجه پژوهش و تحقیق چندین پزشک طب سنتی  و شیمی دارویی می باشد. این دمنوش گیاهی علاوه بر کاهش وزن تدریجی اکسید کننده چربی و تاثیر چشم گیری در کاهش سطح کلسترول بدن دارد و همچنین موجب افزایش اثر فعالیت آنتی اکسیدان پلاسما می گردد . پلی فنول های  (polyphenols)، ماده ای مفید که به طور طبیعی در گیاهان وجود دارد، موجود در این دمنوش گیاهی مانع از ایجاد عوامل گسترش دهنده بیماری های قلبی و عروقی شده و باعث مهار تصلب شرائین و اکسیداسیون می گردد و محافظت کننده کبد است. از طرفی پلی فنول ها (polyphenols)موجود در دمنوش لاغری آریانا ضد ویروس است که مرتبط با التهاب ویروسی مربوط به دستگاه گوارش و موثر در جلوگیری از اسهال است. دمنوش لاغری آریانا سرشار از فلاونو نیدها است که تاثیرات مثبتی برای محافظت از کبد دارد و نیز به کارکرد کبد کمک می کند. این محصول ترکیباتی شبیه به انسولین، داروی مخصوص بیماران دیابتی دارد که باعث می شود این چای خواص ضد دیابتی هم داشته باشد. این دمنوش گیاهی باعث تمدد اعصاب و روان و کاهش استرس و تنش های عصبی نیز می شود.

محتویات

دمنوش لاغری آریانا اولین و تنها دمنوش گیاهی لاغری استاندارد با مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو می باشد که در پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی تولید شده است. این محصول شامل  صد و بیست عدد تی بگ دمنوش لاغری آریانا است که در بسته بندی های جدا گانه و کاملا بهداشتی در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می گیرد. این محصول تلفیقی از چای و چند ده ماده گیاهی است. این دمنوش لاغری گیاهی تنها محصولی است که در آن از چای سبز استفاده نشده است. شما با خرید این دمنوش لاغری گیاهی نتیجه چشمگیری در جهت رفع اضافه وزن خواهید گرفت.

 

شرایط نگهداری

نگهداری از دمنوش ها و سایر محصولات گیاهی مانند چای و ادویه ها روش های ساده و خاص خود را دارد که با رعایت می توانید مدت بیشتری از طعم و عطر بی نظیر این دمنوش بهره مند شوید. این دمنوش و سایر محصولات گیاهی را دور از محیط گرم نگهداری کنید که عطر و طعم آن از بین نرود. بهترین مکان برای نگهداری محصولات گیاهی مکان های خشک و تاریک و خنک است.

قیمت این محصول

فروش دمنوش لاغری آریانا از طریق سایت های و وب سایت های طراحی شده جهت سهولت در خرید شما عزیزان طراحی شده است که می توانید جهت خرید دمنوش لاغری آریانا با مناسب ترین قیمت به فروشگاه اینترنتی دمنوش لاغری آریانا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها (۰)

*
*