نمایندگی مجاز سبوس برنج گانودرما

قیمت فروش سبوس برنج قارچ گانودرما

 

سبوس برنج قارچ گانودرما اعجاب انگیزترین ماده خوراکی است که بیشتر جنبه دارویی دارد و می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها مانند دیابت، کم کاری تیروئید، چاقی های مفرط، داشتن اشتهای کاذب، یبوست، چین و چروک پوست و برخی موارد دیگر بسیار  موثر باشد. این محصول کاملا گیاهی و ارگانیک بوده و وجود قارچ گانودرما سبوس برنج را به ماده ای تبدیل می کند تا شما را از ابتلا به برخی بیماری ها مانند بواسیر، بی حوصله گی، افسردگی و برخی بیماری های دیگر در امان  بدارد. چنانچه می خواهید از دیگر خواص و مزایای شگفت انگیز سبوس برنج گانودرما مطلع شوید بهتر است برای یک بار هم که شده این محصول را استفاده کنید.

سبوس برنج گانودرما چیست؟

سبوس برنج، پوستی است که بعد از شلتوک بر روی برنج قرار دارد. تفاوت عمده این سبوس با دیگر سبوس های فله در بازار، فرآوری شدن این محصول می باشد به طوری که برای استفاده بهینه شما از  سبوس برنج سعی شده است تا ویتامین های وجود داشته در این ماده مغذی به پایداری رسیده و توسط دستگاه های مدرن به صورت کاملا بهداشتی به شکل ساشه در اختیار شما قرار بگیرند. جالب است بدانید سبوس برنج پروتئین و ویتامین های بیشتری نسبت به برنج دارد بنابراین لازم است تا سبوس برنج را در کنار دیگر مواد غذایی به سبد خرید خانواده ها اضافه کرد. اما امروزه با غنی شدن سبوس برنج با قارچ شگفت انگیز گانودرما بیشتر از هر زمان دیگری مقوی تر و مغذی تر شده است. زیرا قارچ گانودرما خواص بیشماری را در خود گنجانده که می تواند با قرار گرفتن در کنار دیگر ترکیبات سبوس برنج به یک معجون اعجاب انگیز تبدیل شوند.

تصویر ۱

ترکیبات سبوس برنج قارچ گانودرما

در این محصول ترکیبات سبوس برنج و ترکیبات قارچ گانودرما در کنار یکدیگر توانسته اند ترکیبات مفیدتری را به وجود آورند که از بین آنها می توان به ویتامین B5، ویتامین B6 و برخی ویتامین های دیگر، نیاسین، تامین، فیبر، پانتوتنیک اسید، ویتامین E، اسیدهای آمینه، برخی از پروتئین ها و بسیاری مواد معدنی

تصویر ۲

مزایای استفاده از سبوس برنج قارچ گانودرما

هنگامی که ویتامین ها و پروتئین های سبوس برنج در کنار مواد معدنی و اسید آمینه های قارچ گانودرما قرار می گیرد بدون شک می تواند خواص بسیاری را از خود نشان دهد که از جمله این خواص عبارتند از:

_ درمان بیماران دیابتی

_ کاهش وزن و ایجاد بی میلی به غذا

_ تقویت ریشه مو و کاهش ریزش مو

_ دربردارنده ویتامین های گروه ب ۵

_ جلوگیری از ریزش مو به واسطه داشتن ویتامین B6

_ جلوگیری از سفید شدن مو

_ کاهش دهنده کلسترول خون و همچنین کاهش دهنده تری گلیسرید

_ تقویت کننده عملکرد پانکراس، کبد و همچنین قلب و عروق

_ بهبود سیستم عصبی و تقویت معجزه آسای قوای جنسی

_ درمان یبوست و پیشبرد روند کار روده بزرگ در بدن

_ پر کردن حجم زیادی از معده و ایجاد کاهش وزن

_ خاصیت آنتی آلرژیک داشته و می تواند سیستم تنفسی را بهبود ببخشد.

رفع چین و چروک در پوست و رفع پیری زودرس

تصویر ۳

بهترین روش مصرف گانودرما و سبوس برنج

از آنجایی که قارچ گانودرما پوسته سختی داشته و طعمی تلخ و تند دارد پس نمی توان این قارچ را به صورت جداگانه و خام استفاده کرد بنابراین بهترین روش استفاده از آن به صورت فرآوری شده و قرار دادن در مواد غذایی مانند سبوس برنج، انواع قهوه ها و چای سبز و سیاه می باشد که البته شما می توانید این محصول را در چنین حالتی به هر روشی مورد مصرف قرار دهید اما معمولا بهتر است در زمان طبخ برنج یک ساشه از سبوس برنج قارچ گانودرما را به منظور تقویت ضعف برنج به غذا اضافه کنید از طرفی برای لعاب دار شدن خورشت ها این امکان وجود دارد تا بسته ای از سبوس برنج قارچ گانودرما را به قابلمه خورشت اضافه کنید. روش دیگر مصرف سبوس برنج قارچ گانودرما میل کردن این محصول با استفاده از ماست، قهوه، آبمیوه، شیر داغ و چای می باشد.

تصویر ۴

نحوه عملکرد سبوس برنج گانودرما

امروزه بسیاری از افراد به جای استفاده از داروهای شیمیایی در درمان برخی از بیماری ها مانند فشار خون، پوکی استخوان، سنگ کلیه، کنترل کردن قند خون، سلامت قلب و درمان کم خونی و…مصرف سبوس های برنج قارچ گانودرما را انتخاب کرده اند البته در برخی موارد که افراد نیاز به تقویت حافظه، پیشگیری از آلزایمر، درمان ترک های پوستی بر روی پاشنه پا، زانو و دیگر قسمت های مختلف بدن، درمان لکه های پوستی، برطرف کردن خشکی پوست، درمان موخوره، پیشگیری از سرطان و به دست آوردن خواص دیگری از محصولا گیاهی هستند می توانند با استفاده از سبوس برنج قارچ گانودرما به مقصود خود برسند. زیرا بدون شک محصولات ارگانیکی مانند سبوس برنج قارچ گانودرما می توانند به راحتی با جذب حجم بالایی از آب و داشتن ترکیبات اعجاب انگیز و کاملا طبیعی، عملکرد سلول ها بدن و سیستم خون رسانی به قسمت های مختلف بدن را بالا ببرند و بدون دخالت مواد شیمیایی سیستم ایمنی مصرف کنندگان را تقویت کنند.

تصویر ۵

خرید سبوس برنج قارچ گانودرما

با ارزش ترین بخش از هر نوع برنجی که توسط کاشت به دست می آید و از نظر تغذیه ای بسیار مفید می باشد سبوس یا همان پوسته برنج است. این ماده غذایی به دلیل داشتن مزایا و کاربردهای متنوعی نظیر درمان چاقی، درمان یبوست، جوان سازی پوست و…امروزه به وسیله غنی شدن با قارچ گانودرما بیش از پیش در میان مردم جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. اما نکته مهمی که باید گفت نوع سبوس برنج و نوع قارچ گانودرما به کار رفته در بسته های سبوس برنج قارچ گانودرما است که می توانند در کیفیت محصول بسیار موثر باشد. پس در زمان خرید سبوس برنج گانودرما توجه داشته باشید که سبوس از لایه دوم برنج قهوه ای تهیه  شده و قارچ به کار رفته شده در این محصول از بهترین و مرغوب ترین نوع قارچ  گانودرما یعنی گانودرما لوسیدوم باشد. بنابراین در هنگام خرید سبوس برنج قارچ گانودرما به ترکیبات نوشته شده بر روی بسته توجه کرده و سعی کنید فروشگاه هایی را برای خرید این محصول انتخاب کنید که معتبر هستند و کیفیت محصولات خود را ضمانت می کنند.

تصویر ۶

فروش سبوس برنج گانودرما

سبوس برنج و قارچ گانودرما از جمله محصولات گیاهی هستند که نوع پرورش آنها و همچنین طرز فرآوری کردن این دو ماده مغذی در میزان کیفیت محصولات به دست آمده بسیار موثر می باشد به این معنا که استفاده از کودهای شیمیایی و آفت کش ها می توانند خواص مواد گیاهی را کاهش دهند و همچنین روش های نگهداری، خشک کردن و  روش تهیه بسته هایی با نام سبوس برنج قارچ گانودرما کیفیت محصول را در نوساناتی قرار می دهند. پس برخی از فروشگاه بدون توجه به برند و مرغوبیت کالا سعی بر فروش سبوس برنج گانودرما می کنند و مصرف کنندگان را از خواص بی نظیر این ماده کاملا گیاهی و ارگانیک به دور نگه می دارند از این رو در انتخاب برند و مراکز فروش سبوس برنج قارچ گانودرما دقت کافی را به کار بگیرید و تنها چنین محصولات گیاهی که جنبه دارویی دارند را از نمایندگی های مجاز شرکت های مشهور و معتبر خرید کنید.

تصویر ۷

قیمت سبوس برنج گانودرما

اگر به دنبال قیمت سبوس برنج قارچ گانودرما هستید بهتر است بدانید چندین عوامل باعث می شوند تا یک محصول مانند سبوس برنج قارچ گانودرما در کارخانه های تولید کننده نرخ گذاری شده و به بازارهای فروش عرضه شود. گذشته از نام برند و میزان کیفیت بسته های سبوس برنج گانودرما مواردی دیگری مانند وزن بسته ها، نوع سبوس برنج که از لایه اول برنج باشد یا لایه دوم، نوع قارچ گانودرما به کار رفته در آن، جنس بسته بندی، میزان نیروی کار مشغول به فعالیت در واحدهای تولید کننده، نوع تبلیغات و بسیاری عوامل دیگر قیمت سبوس برنج گانودرما را تعیین می کند که دفاتر فروش واحدهای تولید کننده تنها با درصد سود پایینی تازه ترین و با کیفیت ترین بسته های سبوس برنج قارچ گانودرما را برای مصرف عموم مردم در اختیار نمایندگی های مجاز و برخی فروشگاه های معتبر قرار می دهند اما چنانچه دست دلالان به این محصولات اصل برسد بدون توجه به قدرت خرید مصرف کنندگان تنها به فکر پر کردن  جیب خود از فروش سبوس برنج قارچ گانودرما هستند. پس به شما توصیه می شود  خرید سبوس برنج قارچ گانودرما را بدون واسطه به صورت آنلاین از این سایت خرید کنید.

تصویر ۸

نمایندگی مجاز سبوس برنج گانودرما

این فروشگاه با داشتن چندین سال سابقه ی فروش محصولات گیاهی دارویی به عنوان یکی از نمایندگی های مجاز برترین شرکت های تولید کننده سبوس برنج قارچ گانودرما به شما اطمینان می دهد که می تواند با کیفیت ترین و ارزان ترین بسته های  مختلف سبوس برنج قارچ گانودرما را در اختیار شما قرار دهد. بنابراین شما می توانید به صورت آنلاین بسته هایی از سبوس برنج گانودرما را در وزن های مختلف و تعداد ساشه های متغییر بدون دخالت هیچ واسطه گری به طور مستقیم خریداری کنید. این فروشگاه یکی از مشهورترین مراکز ارائه دهنده محصولات مختلفی از گانودرما مانند سبوس برنج گانودرما، قهوه سوپریم گانودرما، کافه لاته گانودرما، چای گانودرما و همچنین هات چاکلت گانودرما و دیگر فرآورده های قارچ گانودرما در سراسر کشور می باشد.

تصویر ۹

خرید اینترنتی سبوس برنج گانودرما

امروزه با توجه به گسترش وب سایت ها و دسترسی آسان به اینترنت در هر مکانی شما به راحتی این امکان را دارید تا از طریق سامانه های خرید فروشگاه های مجازی به صورت عمده یا جزیی به برندهای مختلفی از سبوس برنج قارچ گانودرما دست پیدا کنید اما چنانچه در نظر دارید تا قبل از خرید محصول، با ترکیبات وجود داشته در بسته های سبوس برنج قارچ گانودرما و یا هر محصول گیاهی دیگر و همچنین مزایا و نحوه استفاده از آنها آشنا شوید سپس سفارش خود را به ثبت رسانید به شما توصیه می شود خرید خود را از این فروشگاه اینترنتی انجام داده و تنها با یک تماس و یا ثبت سفارش محصول را درب منزل با پرداخت کمترین نرخ بازار به دست آورید.

 

دیدگاه‌ها (۰)

*
*