هتل های گردشگری مناسب برای تور کیش

تور چهار روزه کیش یکی از بهترین تورهای گردشگری به مقصد جزیره کیش است، ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره تور چهار روزه کیش صحبت کنیم.

تور چهار روزه کیش یک فرصت طلایی برای سفر به جزیره کیش

 

آیا شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند هستید تا به جزیره کیش سفر کنید؟ تور چهار روزه کیش می تواند بهترین فرصت برای شما باشد تا به این سفر بروید. امروزه بسیاری از شرکت های گردشگری اقدام به برگزاری تورهای مختلف به مقصد جزیره کیش می کنند که شما می توانید در هر یک از این تورهای گردشگری شرکت کنید. وب سایت ما یکی از بهترین وب سایت هایی است که شما برای ثبت نام در تور ۴ شب کیش می توانید به آن مراجعه کنید. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره تور چهار روزه کیش با شما صحبت کنیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به شرکت در این تور می باشید به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید.
آشنایی با جزیره کیش

جزیره کیش یکی از مناطق بسیار زیبای ایران است که درصد اکسیژن آن از بسیاری از نقاط دنیا بیشتر است و همین موضوع نیز باعث می شود تا تنفس در این منطقه راحت تر باشد. این جزیره دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است که شما می توانید در سفر به این جزیره از هر یک از این جاذبه ها دیدن کنید. اقامت در این جزیره بسیار راحت است چرا که هتل هایی با امکانات بی نظیر در این منطقه وجود دارند که شما می توانید در هر یک از این هتل ها اقامت کنید. امروزه امکانات فوق العاده ای که در این جزیره قرار داده شده است باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند باشند تا به این جزیره سفر کنند. جزیره کیش در میان توریست های خارجی که وارد ایران می شوند نیز از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است به شکلی که بسیاری از این توریست ها نیز علاقه مند هستند تا در تور کیش ۴ شبه شرکت کنند.

عکس ۱
تور چهار روزه کیش

امروزه بسیاری از شرکت های گردشگری اقدام به برگزاری تورهای مختلف به مقصد جزیره کیش می کنند که شما برای سفر به این جزیره می توانید در این تورها شرکت کنید. شرکت در تورهای گردشگری نسبت به سفر شخصی به این جزیره می تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما داشته باشد. یکی از مهمترین مزیت های این سفر دسته جمعی این است که شما می توانید تجربه های جدیدی را بدست بیاورید، علاوه بر این می توانید در بهترین هتل ها و با بهترین امکانات اقامت داشته باشید بدون آن که نیاز داشته باشید هزینه زیادی را برای سفر خود بپردازید. یکی از بهترین تورهای گردشگری که به مقصد این جزیره برگزار می شود تور چهار روزه کیش است که شما با شرکت در آن می توانید یکی از بهترین سفرهای خود به جزیره کیش را داشته باشید. وب سایت ما که اقدام به برگزاری تور کیش ۴ شب و۵ روز کرده است خدمات مختلفی را در طول این تور در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از این خدمات و امکانات بیشترین استفاده را ببرید.

عکس ۲
سفری راحت با تور چهار روزه کیش

سفر به جزیره کیش همواره جذابیت های خاص خود را دارا می باشد چرا که این جزیره ظاهری متفاوت با سراسر ایران دارد و همین موضوع نیز باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند به سفر به این جزیره باشند. با این حال اگر شما سفری خسته کننده را به مقصد این جزیره داشته باشید ممکن است نتوانید به خوبی در این جزیره گردش کنید و بیشترین استفاده را از تور کیش ۴ شب ببرید. وب سایت ما این تضمین را به شما می دهد که شما می توانید با شرکت در تور چهار روزه کیش بهترین و راحت ترین سفر را به جزیره کیش داشته باشید بدون آنکه خسته شوید. این عدم خستگی باعث می شود تا شما بتوانید تور کیش ۴ روزه نهایت لذت را از حضور در این جزیره ببرید. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که شادابی و نشاط در سفر به جزیره کیش برای شما مهم است به شما توصیه می کنیم حتما در تور چهار روزه کیش شرکت کنید.

عکس ۳
قیمت تور کیش ۴شب و ۵ روز

یکی از مهمترین مزیت های شرکت در تور ۴ روز کیش که وب سایت ما اقدام به برگزاری آن کرده است، این است که شما می توانید با کمترین هزینه ممکن به جزیره کیش سفر کنید. وب سایت ما تخفیف های ویژه ای را برای شما در نظر گرفته است که شما می توانید با استفاده از این تخفیف ها هزینه های سفر خود را تا حد زیادی کاهش دهید. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند هستید تا به جزیره کیش سفر کنید ولی بودجه کافی برای این سفر را ندارید به شما توصیه می کنیم حتما از وب سایت ما دیدن کرده و در تور چهار روزه کیش که وب سایت ما اقدام به برگزاری آن کرده است شرکت کنید. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که پایین بودن قیمت تور ۴ شبه کیش به این معنا نیست که امکانات با کیفیت پایین در اختیار شما قرار خواهند گرفت بلکه ما این تضمین را به شما می دهیم که بهترین خدمات و امکانات را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

عکس ۴
تورهای لوکس جزیره کیش را از دست ندهید

از دیگر تورهای فوق العاده ای که وب سایت ما برای شما فراهم کرده است تور ۴ روزه کیش هتل ۵ ستاره می باشد که در آن بهترین امکانات در اختیار شما قرار می گیرند و به همین علت نیز شما می توانید سفری لذت بخش را به جزیره کیش داشته باشید. اگر شما هم جز افرادی هستید که بودجه کافی برای شرکت در تور چهار روزه کیش را دارید توصیه ما به شما این است که حتما در در این تور گردشگری شرکت کنید. قیمت تور کیش ۵ روزه با هتل ۵ ستاره نسبت به سایر تورهایی که وب سایت ما اقدام به برگزاری آنها کرده است کمی بیشتر است ولی شما می توانید مطمئن باشید که پرداخت این هزینه کاملا به صرفه است چرا که در طول تور امکانات فوق العاده ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت که لذت سفر شما را دو چندان خواهد کرد.

عکس ۵
در تور چهار روزه کیش از کدام جاذبه های گردشگری دیدن کنیم؟

جزیره کیش دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد که شما می توانید در تور ۵ شب کیش از هر یک از این جاذبه ها دیدن کنید. یکی از زیباترین جاذبه های این جزیره که به شما توصیه می کنیم در تور ۵ روزه کیش حتما از آن دیدن کنید کشتی یونانی است که حتما باید از آن دیدن کنید چرا که از مهمترین جاذبه های این جزیره به شمار می آید. علاوه بر این شما می توانید در تور چهار روزه کیش از سایر جاذبه های گردشگری این منطقه نیز دیدن کنید که از جمله آنها می توان به آب انبار سنتی، شهر زیرزمینی کاریز و شهر تاریخی حریره اشاره کرد.

عکس ۶
تور کیش ۵ روزه و ۴ روزه لحظه آخری

اگر علاقه مند هستید که در تور کیش ۵ شب شرکت کنید ولی بودجه کافی برای این کار را ندارید توصیه ما به شما این است که حتما سعی کنید در تور چهار روزه کیش و یا پنج روزه کیش لحظه آخری شرکت کنید. شما با شرکت در تور چهار روزه کیش لحظه آخری می توانید با هزینه ای بسیار کمتر از هزینه واقعی تور کیش چهار روزه به این جزیره سفر کنید. برای مشاهده لیست تور کیش چهار شب می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید. شما با ثبت نام در وب سایت ما می توانید زودتر از سایر افراد از فروش بلیط تور چهار روزه کیش لحظه آخری مطلع شوید و زودتر در آن شرکت کنید.

عکس ۷
ثبت نام در تور چهار روزه کیش

اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند هستید تا در تور کیش ۵ ستاره شرکت کنید می توانید برای ثبت نام در تور ۵ روزه کیش از تهران به وب سایت ما مراجعه کنید. با ورود به وب سایت می توانید تور ۵ روز کیش را جستجو کنید و لیست تورها را مشاهده کنید. برای ثبت نام در تور چهار روزه کیش کافی است که اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید تا به راحتی هرچه تمام به صورت اینترنتی ثبت نام کنید.

 

تور کیش یکی از محبوب ترین تورهای ایرانگردی می باشد؛ با تور کیش و سفر به این جزیره می توانید سفری خاطره انگیز را برای خود و عزیزلنتان رقم بزنید.

تور کیش و سفر به زیباترین جزیره ایرانی

 

کیش جزیره ای زیبا واقع در آب های اقیانوس خلیج همیشه فارس می باشد که به عنوان یکی از مقاصد گردشگری پر مخاطب داخلی شناخته شده است. تور کیش یک برنامه مسافرتی چند روزه برای کسانی است که قصد دارند به این جزیره باشکوه سفر کنند، تور گردشگری کیش مناسب ترین و اقتصادی ترین تور تفریحی برای سفرهای خانوادگی و دوستانه می باشد، این جزیره از زمان هخامنشیان تحت تسلط ایرانیان است و سالانه پذیرا هزاران گردشگر است؛ در همین راستا در این مقاله به معرفی جزیره کیش و تور های گردشگری آن می پردازیم تا اگر قصد سفر به این جزیره را داشتید از اطلاعات کافی برای سفر و قیمت تور کیش ۳شب و ۴ روز برخوردار باشید.

تصویر ۱

کیش

کیش، نام جزیره ای در جنوب ایران که در آب های خلیج فارس قرار دارد است، این جزیره زیبا  حدودا ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری بیشماری می باشد که سبب جذب گردشگران داخلی و خارجی فراوانی گردیده است. جزیره کیش به عنوان منطقه آزاد از نظر تجاری می باشد و بطور میانگین سالانه ۱ میلیون نفر برای سفر های تفریحی و تجاری به آن سفر می کنند، این شهر از سمت جنوبی به شهر های عربی (بجرین و عربستان) منتحی می شود، از جمله راه های ارتباطی برای رفتن به این شهر می توان به استفاده از هواپیما و کشتی اشاره نمود زیرا ارتباط ا جزیره از طریق راه های زمینی امکان پذیر نمی باشد.

تصویر ۲

جاذبه های دیدنی کیش

کیش جزیره ای نسبتا کوچک در آب های خلیج فارس است اما این شهر با وجود کوچک بودن جاذبه های گردشگری و طبیعی بیشماری دارد که دیدن آنها بی توفیق نست، از جمله بهترین مکان های گردشگری و جاذبه های این شهر به موارد زیر می توان اشاره نمود:

  • اسکله تفریحی کیش:

گردش در شهر کیش یکی از ویژگی های بی نظیر تور ۳ شب کیش است که در آن به گردش در اسکله تفریحی کیش می پردازند، این اسکله یکی از محبوب ترین مکان های گردشگری کیش است که در آن مسافران می توانند با استفاده از قایق سواری، جت اسک، قایق های پارویی به تماشای اقیانوس بی کران بپردازند، حتی امکان استفاده از قایق های ماهیگیری برای علاقه مندان در این اسکله فراهم می باشد.

  • کشتی یونانی:

بدون شک کشتی یونانی یکی از پر آوازه ترین جاذبه های گردشگری شهر کیش است، که از سال ۱۹۹۶ در ساحل این جزیره لنگر انداخته و تاکنون پا بر جا مانده است و سالانه افراد بسیاری برای دیدن این کشتی و غروب آفتاب از پس آن به کیش سفر می کنند.

  • آب انبار دو قلو:

آب انبار به محلی برای نگهداری آب گفته می شود و در گذشته که مردم امکانات نگهداری آب را نداشتند از آن استفاده می کردند، آب انبار دوقلو کیش یکی از قدیمی ترین آب انبار های ایرانی است که امروزه به یک جاذبه تاریخی جذاب برای گردشگران تبدیل شده است، دیدن از این آب انبار در تور کیش یکی از علاقه مندی های افراد عاشق هنر و تاریخ است.

  • باغ پرندگان و دلفین ها:

مسلما دیدن دلفین های باهوش می تواند برای هر شخصی جذاب و دیدنی باشد تا حدی که بسیاری از افرادی که سفر می کنند قصد دیدن این حیوانات جذاب را دارند، دلفناریوم یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری کیش است که علاوه بر دلفین ها ۵۰ گونه پرنده نیز در آن وجود دارد.

  • ساحل مرجانی دریا:

دیدن ساحل و دریا یکی از لذت بخش ترین ویژگی های سفر به شهر های ساحلی است، دیدن طلوع و غروب آفتاب در ساحل اقیانوس یکی از زیباترین صحنه هایی است که در عمرمان می توانیم ببینیم؛ ساحل مرجانی کیش با چشم اندازی خیره کننده و درختان نخل این زیبایی را چندین برابر کرده و همین امر سبب محبوبیت بیشتر آن در بین گردشگران شده است.

  • شهر باستانی حریر:

حریر نام یکی از بخش های قدیمی و باستانی کیش است که قدمت آن به ۱۰۰ سال قبل باز می گردد و در حال حاضر می توان گفت که تقریبا تخریب شده و تنها بخش هایی از این شهر باستانی باقی مانده است با این حال افراد زیادی در هنگام سفر به کیش از حریر دیدن می کنند.

  • قنات کاریز:

قنات به بخشی گفته می شود که در آن در گذشته آب های زیرزمینی نگهداری می شده است، قنات کاریز شهری زیر زمین در کیش است که حدود ۱۰۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و در عمق ۱۶ متری زمین واقع شده است که یکی از جالب ترین مکان های دیدنی کیش به شمار می رود.

و بسیاری از دیدنی های دیگر که همگی سبب زیبایی در کیش شده اند، همچنین لازم به ذکر است که بدانید قیمت تور کیش سه روزه یکی دیگر از ویژگی های است که سبب محبوبیت این تور گردشگری در بین مردم شده است.

تصویر ۳

تور کیش

تور کیش یکی از تورهای گردشگری جذاب داخلی است که سالانه افراد زیادی را به خود جذب می کند، تور کیش با ویژگی های جذابی همچون اقامت در هتل های باشکوه، گردش در شهر و جزیره، خرید با قیمت های مقرون به صرفه و حتی ترانسفر فرودگاهی یکی از بهترین گزینه ها برای سفر های خانوادگی است، به همین دلیل قیمت تور کیش سه شب می تواند گزینه ای مناسب برای داشتن سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز باشد. همچنین لازم به ذکر است که بدانید هزینه تور کیش ۳ شب برای کودکان بالای ۵ سال همانند بزرگسالان  و بطور کامل محاسبه می گردد.

تصویر ۴

آب و هوای کیش و بهترین فصل سفر به جزیره

جزیره کیش و شهر های اطراف آن به دلیل قرار داشتن در اقیانوس دارای آب و هوای گرم و شرجی می باشند که این آب و هوا می تواند برای خیلی ها طاقت فرسا و غیر قابل تحمل باشد، فصل تابستان گرم ترین  و نامناسب ترین زمان برای سفر می باشد و فصل زمستان نیز به دلیل تابش کمتر خورشید این جزیره دارای بهترین آب و هوا است و به همین دلیل قیمت تور کیش سه شب وچهار روز بیشترین قیمت خود را در طول سال خواهد داشت.

اجاره خودرو و نیاز های ضروری در کیش

معمولا بسیاری از افرادی که به کیش سفر می کنند وسیله نقلیه ندارند و در آنجا باید از تاکسی استفاده کنند اما با این حال بسیاری از افراد هستند که علاقه به تاکسی یواری ندارند و می خواهند ماشین خود را داشته باشند، اجاره ماشین یکی از ویژگی های سفر به کیش است که شما می توانید از آن استفاده کنید؛ همچنین برخی از نیاز های ضروری که در این سفر باید بدانید عبارت اند از:

کد شهر کیش:۰۷۶

اطلاعات فرودگاه:۱۹۹

کد موبایل های استان:۰۹۳۴

تصویر ۵

امکانات تور های مسافرتی کیش

بطور کلی ویژگی و امکانات تورهای کیش بسته به هزینه ایی دارد که مسافران و گردشگران می خواهند برای سفر هایشان داشته باشند و معمولا افراد به دلیل پایین بودن قیمت تور کیش ۳ شب و ۴ روز این تور ها را انتخاب می کنند از جمله ویژگی های عمومی که اکثر تورهای کیش دارند عبارت اند از:

  • بلیط رفت و برگشت
  • اقامت در هتل
  • صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی
  • گردش در جزیره

تصویر ۶

هتل های گردشگری مناسب برای تور کیش

  1. هتل ۵ ستاره کوروش :قیمت تور کیش سه شبو چهار روز و اقامت در این هتل یکی از پر هزینه ترین اما بیاد ماندنی سفر های کیش می باشد.
  2. هتل داریوش: قیمت تور کیش ۴ شب و اقامت در این هتل نیز می تواند کمی برایتان سلگین باشد اما اگر شما نیز به محل اقامتتان اهمیت می دهید ، اقامت در این هتل می تواند بهترین گزینه برای سفر باشد.
  3. هتل ارم
  4. هتل گلدیس
  5. هتل ترنج
  6. هتل فلامینگو

تصویر ۷

بطور کلی هتل های ۳ و ۲ ستاره می توانند بهترین گزینه برای کسانی باشد که می خواهند سفری ارزان تر را داشته باشند و همچنین قیمت تور کیش هتل ۳ ستاره می تواند بسیار ارزان تر نسبت به قیمت تور کیش با هتل ۴ ستاره باشد.

قیمت تور کیش

سفر به کیش یکی از ضروریات است که هر شخص باید حتی یکبار در زندگی اش این سفر را انجام دهد، به همین دلیل قیمت تور کیش ۳ روزه به گونه ایی تعیین شده است که هر شخصی بتواند این شهر و زیبایی هایش را ببینند و بنا به نظر سنجی ها مشخص شده است که قیمت تور کیش سه شب و چهار روز مقرون به جز مقرون به صرفه ترین  تورهای کیش است زیرا در این اقامت ها اکثر هتل ها برای مسافرانشان امکانات ویژه ای نظیر ناهار رایگان را در نظر گرفته اند، به همین دلیل قیمت تور کیش هتل ۴ ستاره  با اقامت بیشتر از ۴ شب می تواند بهترین انتخاب برای سفر به کیش باشد.

دیدگاه‌ها (۰)

*
*